حاج همایون در سفر حج

پسر کوچولوی من

ما از سفر حج برگشتیم . سفر زیبایی که برای درک اون به اندازه کافی بزرگ نشده بودم .

چیزی که بیشتر از همه من و تو رو خوشحال می کرد حضور تمام وقت بابایی در کنار ما بود و اگر برنامه ریزی و خدمات بهتر بود این سفر زیباتر از این می شد .

به هر حال بودن در کنار خانه خدا با تو حال و هوای دیگه ای داشت .

چند روز اول مریض احوال بودی یا بهتره بگم خسته سفر . آخه ما تا ساعت 4 صبح توی فرودگاه بودیم و دریغ از یک صندلی که بتونیم بشینیم ! البته دندون هفتم و هشتمت هم در این سفر در اومد و بنام دندون مدینه و مکه نامگذاری شد !

همایون بیمار من در زیارت مساجد مدینه :

یه کمی که حالت بهتر شد بردیمت حرم حضرت پیغمبر . اونجا جون می داد برای بازی و دویدن .

قصد نداشتیم توی این سفر به بازار بریم اما مریضی تو و غذای افتضاح و رفتار توهین آمیز بعضی از عربها اینقدر خستمون کرده بود که نشد روی حرفمون بایستیم ! و دو روز آخر  مدینه برای صرف غذا به نور مول می رفتیم

اینجا در نور مال تو از دیدن وسایل بازی ذوق کردی و حاضر نیستی که بریم

بنابراین برای اینکه بتونیم بگردیم به این وسیله متوسل شدیم که حسابی کیف کردی و ماشین بازی کردی

اونجا غذا خوردیم و تو طبق معمول برای خودت یک دوست سیاه پوست پیدا کردی . برام جالبه که تو اینجا ممکنه با بعضیا غریبی کنی ولی توی یه کشور بیگانه با آدمایی که شبیه ما نیستن ارتباط برقرار می کنی

و این هم مشتری پر و پا قرص استار باکس

روزها در مدینه به زودی سپری شد و حسرت یک زیارت درست و حسابی به دلم موند !

بعد هم به مسجد شجره رفتیم و محرم شدیم و به طرف مکه حرکت کردیم .

پسرکم با هم به خونه خدا رفتیم .

آب زمزم نوشیدیم

و از دیدن کعبه لذت بردیم

روز آخر تصمیم گرفتیم یه سری هم به جده بزنیم . حدود 5-6 ساعت در مرکز خرید اندلس بودیم و یه گشت چند دقیقه ای هم کنار دریا داشتیم .

کنار دریا و همایون عاشق آب و آب بازی

شب آخر و دعای کمیل و وداع ...

این هم همایون خان که رفته بغل مهماندار روس هواپیما و حاضر نیست بیاد پیش ما . و جالب اینه که بغل مهماندار فیلیپینیه نمی ره

همایون من شاید اگه تو نبودی این سفر اینقدر سخت نمی شد یا زیارت بیشتر به دلم می چسبید اما شیرینی کنار تو بودن رو با هیچی عوض نمی کنم .

ملی

ای حاجی همایون شیطون بلا... مکه هم میری دست از این شیطونیات برنمیداری ... با این عکسای خوشگلت دل ما رو میبرییییی....